Tilauksen peruuttaminen
Myyjä tai ostaja voi peruuttaa tilauksen vain, jos tuotetta ei ole vielä lähetetty.
Näin peruutat tilauksen:
- Avaa toisen jäsenen kanssa käymäsi keskustelu.
- Paina ⓘ-kuvaketta oikeasta yläkulmasta.
- Valitse Peruuta tilaus ja valitse peruutuksen syy luettelosta tai valitse Muu ja anna lisätietoja.
Myyjän pitää mahdollisesti erikseen vahvistaa tilauksen peruutus, jos hän on jo lähettänyt tuotteet mutta seurantatiedot eivät ole vielä päivittyneet. Jos hän ei kuitenkaan vahvista peruutusta, odota, että tilaus peruutetaan automaattisesti.
Huomaa
- Jos peruutat tilauksen manuaalisesti, saatat saada automaattisen negatiivisen palautteen. Voit välttää sen, jos ilmoitat jäsenelle etukäteen tilauksen peruuttamisesta ja sovit asiasta hänen kanssaan – tämän jälkeen hän voi käydä muokkaamassa palautettaan tai poistaa sen.
- Lisäksi ostaja voi odottaa, että tilaus peruutetaan automaattisesti, sen sijaan, että peruisi sen itse.
Hyvä tietää
- Kun tilaus on peruutettu, myyjä voi painaa keskustelunäytössä Lataa tuote uudelleen -painiketta, jolloin tuote tulee uudelleen myyntiin.
- Joissakin tapauksissa myös me voimme peruuttaa tilauksen.